Myspace Layouts & CommentsMyspace Layouts @ JellyMuffin.com

Friday 15 April 2011

yewhhhuuuuhhu!!!welcome dear!!!topic kte kali ny..,pcl result aq yg bru aq dpt ny!!hahaha..alhmdulilah..finally..aq pat no 10 tok kali ny pnye exam..praise to ALLAH...hehe..,sronk emg sronk..,p result yg aq pat uw i'm not statisfied ag lah...ad yg mnurun..,n ad yg mnaik..norml r uw an..haha..,but it's sokey..kte kwn aq..,ngap ia sbgai pgjrn..sgle ksilpn yq aq wat mce exm uw..aq jdkn iktibr..n warng..,so the next time..,i wont do the same thing..rite?hehe..so now i just to
mkesure that my result will better n become bettter..,i need support from my parnt..,teachers n my fwen..,not forgt my special one!!hehe...smlm an aru pat mark admath gerk gmpur aw..urm..pat b..k lah uw..,yg pntg aq da wat the best an..hehe..nex week..aq xg t tsyen..aq d lwtn plak..hehe..ayoyo..,ykot nk jln jaoh aw...g perak lah ktekn..p xpe..g pn ktowg g utp!!ahaha..my fvret universty..hehe,,urm eyh my mom kol lah..i had to pen off..hehe..thannxx yeah!!huhu

No comments:

Post a Comment