Myspace Layouts & CommentsMyspace Layouts @ JellyMuffin.com

Monday 28 February 2011

yewhuuuu!! what a nice day!!


ny formule FATIMAH snt to me!!
 yahhhhooo..!!!what a nice day tody!!!so appy lah!!mmuuaahhxx!!!opppsss not too so appy..,p alhamdulilah lah..,at least aq pnye rsult ad yg k td..,syukor cgt2 my biology i get A!!not forgt i get A+ in my math!!thnxx god..,ad r gak A my rsult..,p agk kureng ckit bler admath aq uw hah..,dpt C??:-((sdye..,p xpe..,i never ever gveup..,mgkn ad hkmh'ye..,p d'sblik kjyaan ny..,aq nk say thnxxx cgt tok FATIMA FAWZIYAH!!

..,ftima..,awi2 bg aq smgt aw..,ase cm dy sowg jep phm aq..,thnxx ae...,aq ase mkn smgt nk stdy..,d kwn2 yg support aq..thnxx ae fatima..,cyunxx ko..,aq tabex owg cm ko..,emg bruntg cgt pat kwn ngn dy uw aw..,almost prfct!yeahh!haha..,buutt..,not forgt 2 my fwen ADILA KARIM!!dyla cyunxx..,jgn bsdy aty k..,kuat an smgt..,kte sme jep..,rsult xbpe cgt..,but i know u can do it!!chaiyookk!!dlte sgle mslh yg ad k..,xpn luahkn jerp at aq..,ap gne aq ny law xd gunekn..,wawawa..,i know u cn do it..,FORGET THE PAST N START A NEW DYLA KARIM!!hahaha..,but gud what ur result..,myb much btter thn me..keh3..whenevr it is..,FATIMA N DYLA..,wish u luck in anothr test k..,hope our rsult more GEMPAK than this k..,pray togthr k..,AMIN..,hehe..,last but not least..,i want wish thnxx to u for supporting me..,n hope our rlationshp will go on 4eva yeah!!lurve u ol!!heii..,check dis out!! here my fwen...

No comments:

Post a Comment